FUNDUSZE PROMOCJI PRODUKTÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH
Fundusze promocji zostały utworzone w celu wspierania marketingu rolnego, wzrostu spożycia i promocji produktów rolno-spożywczych.
O wsparcie finansowe ze środków funduszy promocji mogą się ubiegać:
1) ogólnokrajowe organizacje zrzeszające producentów rolnych lub przetwórców
produktów rolno-spożywczych mające miejsce zamieszkania albo siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy produkują lub dokonują obrotu towarami, od których naliczane są wpłaty na poszczególne fundusze,
2) ogólnokrajowe organizacje branżowe i międzybranżowe zrzeszające producentów lub przetwórców produktów rolno-spożywczych inne niż określone w pkt 1,
jeżeli ich cele statutowe są zgodne z celami funduszy promocji, o których mowa
w art. 2 ustawy o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych.
Szczegółowe informacje są dostępne w załączniku.