eGoleszów
Gmina Goleszów otrzymała dofinansowanie i zrealizowała projekt pn. „eGoleszów”
Celem projektu było wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu mieszkańców gminy, petentów i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych on-line. Mieszkańcy gminy oraz inni klienci urzędu zyskali możliwość płatności i składania pism on-line, skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy wraz z ułatwieniem procedury realizacji całości zagadnienia.
Udostępniony system zapewnia także możliwość informowania o konieczności dokonania czynności administracyjnych dla klientów urzędu oraz poprawia bezpieczeństwo publiczne poprzez możliwość powiadamiania i informowania m.in. o zagrożeniach meteorologicznych, wypadkach komunikacyjnych oraz innych zdarzeniach losowych.
Kluczowym produktem projektu jest wdrożony systemu e-urząd, zapewniający, między innymi, możliwość świadczenia spersonalizowanych usług publicznych 4 i 5 kategorii.
Całkowita wartość projektu wyniosła: 829 319,42 zł
Koszt kwalifikowany projektu: 777 949,17 zł
Wysokość dofinansowania: 660 478,85 zł (84,9 % kosztów kwalifikowalnych)
Rzeczowa realizacja projektu zakończona została w listopadzie 2017 r.
Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla osi priorytetowej: II. Cyfrowe Śląskie, dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.